Westerkaap

Passen parkeergarage

Parkeerpas defect of verloren
Als de parkeerpas bij herhaling niet meer werkt kan de batterij op zijn. ( levensduur 6-8 jaar).
Als u uw parkeerpas  bent verloren.
In beide gevallen dit melden en een nieuwe pas aanvragen door e-mail te sturen naar bestuur@westerkaap1.nl  onder vermelding van naam, adres, parkeerplaatsnummer en kaartnummer.

Levensduur batterij toegangspas garage, ( herhaling van bericht van 13 feb. 2018)Indien het ID nummer ( vier cijfers, zie voorbeeld) van uw garage toegangspas, begint met 13-14-16 of 17 dan heeft u die pas zo goed als zeker vanaf de oplevering van het complex in gebruik. Dat wil zeggen nu bijna 10 jaar! De levensduur van de batterij die in de pas zit is 5 à 6 jaar, mede afhankelijk van het gebruik.
Wij merken dat de laatste maanden veel van die “oude” passen plotseling niet meer werken. Uitrijden lukt meestal nog wel ( omdat u dan de pas zelf aanbiedt aan de lezer) maar inrijden, waarbij de sensor op afstand geactiveerd wordt, werkt dan niet meer. Om problemen vóór te zijn is het verstandig een nieuwe pas aan te vragen.
Daarvoor stuurt u een mail naar bestuur@westerkaap1.nl, daarin uw naam, adres, telefoonnummer, parkeerplaatsnummer en het nummer van uw pas.
De kosten voor een nieuwe pas zijn € 50,-  Zodra wij de pas gereed hebben nemen wij contact met u op.