Westerkaap

Veel gestelde vragen

Check eerst de servicekaart
De juiste contacten voor het melden van storingen en schade staan op deze servicekaart

Voor zaken die niet op de servicekaart staan:

Videophone of display werkt niet
De videophone bij u thuis of de display buiten werkt niet of niet goed.
Bellen met technische dienst van WK2 telefoonnummer 020-7600191. Uw telefoonnummer inspreken en uitleggen waarom het gaat.

Lekkende warmtepompboiler-aansluitingen (particulier)
Het gaat hier om de aansluitingen van de waterpompboiler met de waterleidingen: aanvoer en afvoer.
Bellen met Delta installatie bv 020-4972164. o.v.v. Westerkaap2. Contactpersoon Martijn Arendsen.

Storing aan de waterpompboiler zelf (particulier)
Bellen met 4-Elements Systeemtechniek  0180- 625515 of via internet/email info@4-e.nl 

Laadpunt maken voor elektrische auto’s in de parkeergarage
Het reglement voor het maken van een laadpunt vindt  u op deze site bij Documenten –
Reglement Laadpunten. Het bedrijf welke eerder laadpunten heeft aangelegd is: newmotion.com

Appartement verhuren toegestaan?
Het document met de mogelijkheden van verhuur van koopappartementen vindt u op deze site onder “Documenten”.